Maak online (meer) werk van je merk

Waarin schuilt de kracht van een goede ‘A-merk’-website? Techniek, content, usability en conversie: zeg het maar. Veel hangt af van wie je ermee wilt bereiken, wat je doelstelling is en misschien nog belangrijker, hoe groot de ambitie is.

Dat een website een belangrijk instrument is, daar zijn we het allemaal over eens. Het is een tool die bezoekers verleidt tot actie (aankoop, inschrijven voor de nieuwsbrief of het doen van een aanvraag). Het hebben van een goede website lijkt the Holy Grail. Dé route naar succes. Echter, in de race naar kliks en conversie is het rendement van de investering onder druk komen staan. Klikkosten stijgen. Concurrentie neemt toe. Verschillen worden kleiner. Ook als het gaat om de look en feel van websites. One-size-fits-all oplossingen zijn de standaard. Hoe maak je dan nog het verschil?

Marketing en branding de succesformule

Online marketing is het kortetermijnperspectief. Online branding de langetermijnboost. Dat laatste gaat om brand loyalty. Door (naast marketing) te focussen op je merk bouw je aan brand loyalty. Bind je potentiële klanten nog voordat ze denken aan een aankoop. Neem voorsprong op je concurrentie benut je volledige online potentie. De toegevoegde waarde van Schwung zit in het feit dat we de kracht van je merk maximaliseren. We voegen merkwaarde toe. Zo bind je latente klanten. En win je de race met grote voorsprong.

Unieke visuele identiteit

Vanzelfsprekend hoort bij een uniek merk een unieke visuele identiteit. Van eenheidsworst wordt niemand blij. Schwung gelooft in de kracht van sterke visualisaties. Een beeld zegt meer dan 1000 woorden. Dit levert een doordacht onderscheidend vermogen. Dat maakt je onderscheidend. Likeable. Wij zorgen ervoor dat je visuele identiteit klopt, door je merk toe te voegen aan je website. Van header tot footer: je website moet je merk ademen. Daarin maken wij het verschil.

Hoe werkt dat

Schwung werkt vanuit totaalvisie. Dat betekent dat we werken aan de ideale balans tussen merk-content-online marketing en techniek. De aanvliegroute hangt af van de ambitie van de opdrachtgever en vraagstelling. Vaak start het met een uitdaging die direct voortkomt uit de business:

• Weinig personeel
• Toenemende concurrentie
• Reorganisatie
• Veranderende omstandigheden
• Gebrek aan focus

Omdat de vraagstukken starten ‘in’ de organisatie is de oplossing ook daar te vinden. Alles begint bij de merkgedachte. Heb je die al strak staan? Dan zoeken we naar de optimale online vertaling. Niet met ergens in een hoekje een missie visie tekst. Maar een eenduidig merkverhaal. Zichtbaar en voelbaar. Te lezen in een heldere propositie. Ondersteund met een duidelijke corporate identity. Sterke content. En dito fotografie.

Aanpak

• Merkonderzoek / webstrategie (online merkanalyse)
• Site analyse
• Web development
• Content ontwikkeling
• Merk campagnes / online marketing
• Continue optimaliseren

 

 

A-merk website ontwikkelen? Schwung it!

 

 

MEER WETEN?
Neem contact
op met
Nick de Cock
013 462 02 40

Meer weten over A-merk websites?

contact

Meer weten?
Vraag het