Merkbeleving

In goed Nederlands: de look & feel van je organisatie. Een goede merkbeleving is een consistente totaalervaring. Hoe je je gedraagt en hoe je klinkt. Maar ook hoe je eruitziet als merk (en medewerker). Breng je woord- en beeldmerk, huisstijl en beeldtaal in lijn met elkaar. Dat maakt je geloofwaardig voor de markt. Alles voor een glimlach (Coolblue) breng je niet met chagrijn. Je kunt niet doen alsof. Alleen echt en oprecht werkt.

Hoe je klinkt en hoe je doet is iets van alledag. Maar ook van alle medewerkers. Iedereen moet op zijn manier een bijdrage leveren. Aan de basis hiervan liggen je kernwaarden en hoe je deze uitdraagt. De kunst is deze persoonlijkheid onder de huid van je medewerkers te krijgen. Dit vraagt om aandacht en zorgvuldige interne communicatie. Daar helpen slimme middelen bij.

Huisstijl, woord- en beeldmerk

Je visuele identiteit begint met de huisstijl. Als creatief bureau zijn we sterk in het ontwikkelen hiervan. Zeker in combinatie met een merktraject. Want een beeldmerk maak je op maat. Hier komen inhoud en vorm samen.

Brand Manual

Bij de ontwikkeling van een merkfundament komen alle onderdelen aan bod die relevant zijn voor een merk. Deze informatie leg je op een leesbare, inspirerende manier vast in een brand manual. Deze handleiding helpt je bij het maken van keuzes voor interne- en externe communicatie. Bijvoorbeeld bij de onboarding van medewerkers. Maar ook voor het maken van content en vormgeven van middelen. Het is de toetssteen. De merkbijbel.

Lees meer over:

Huisstijl maken hoe werkt dat?
Website met oog voor branding

MEER WETEN?
Neem contact
op met
Nick de Cock
013 462 02 40

Meer weten over DIY-branding?

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

 Beoordeel website

Oeps! We konden je formulier niet vinden.