De GAC arbeidsmarktcampagne is gerichten op kandidaten van buiten de branche. Mensen die graag uit de comfortzone stappen en blij worden van de grow zone.  

GAC arbeidsmarktcampagne

GAC is leverancier van Microsoft Dynamics 365 bedrijfssoftware en bijbehorende consultancy. Een ambitieus en innovatief softwarebedrijf. Bovendien hebben ze een flinke groeiambitie. Daarvoor is GAC altijd op zoek naar nieuwe medewerkers. 

In de arbeidsmarktcampagne die we voor ze ontwikkelden, richtten we op medewerkers die van buiten de branche komen maar wel beschikken over de juiste persoonlijkheidskenmerken. Mensen die graag uit de comfortzone stappen en blij worden van de grow zone.  

De campagne is opgebouwd uit 4 video’s. De eerste herpositioneren we GAC. Door de overname met Broad Horizon behoort GAC namelijk ineens tot een van de grootste spelers in de markt en maken ze onderdeel uit van een internationaal samenwerkingsverband waarin aanvullende services door partners geleverd worden. 

De andere drie video’s vertellen het verhaal van verschillende medewerkers. Alle met als gemeenschappelijke factor dat men zich graag wil ontwikkelen en werken in een omgeving waarbij work life balance helemaal tot zijn recht kan komen. 

Het zijn vette commercials geworden waarbij de medewerkers letterlijk sky high zijn gegaan.

Merk-werk-vragen?

Stel ze aan Nick